Zona clientului

Livrări și retururi

Livrarea ?i returul comenzilor online

Livrarea se face numai pe teritoriul României ?i este realizată, pentru siguran?a coletului ?i confortul Beneficiarului, prin firma de curierat FAN COURIER.
Firma de curierat FAN COURIER:

? Ramburs - 18 Lei
? Plată în avans în cont - 16,00 Lei

Având în vedere promo?ia, costul trimiterii unei comenzi de peste 100 de LEI pe adresa men?ionată în Formular va fi acoperit de Vânzător ?i trimis prin firma de curierat FAN COURIER.
Promo?ia este valabilă până la revocare.

Retururi (Renun?area la contractul de vânzare-cumpărare)

1.Cumpărătorul are dreptul, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta să renun?e la contractul de vânzare-cumpărare, fără invocarea cauzelor, depunând o declara?ie corespunzătoare în scris, în termen de 14 zile de la primirea produselor.

2.Consumatorul poate depune declara?ia de renun?are la contract prin completarea Formularului corespunzător ?Declara?ie de renun?are la contractul încheiat la distan?ă?, care reprezintă anexa disponibilă pe pagina magazinului online, trimiterea Formularului semnat împreună cu produsele la adresa po?tală a magazinului online sau depunerea acestuia împreună cu produsele într-un magazin Wojas (lista saloanelor care folosesc termeni din domeniul cumpărăturilor online [1}[2}(descarcă){3]{4].

Aten?ie.

Formularul este disponibil ?i la sec?iunea comenzilor online (CONTUL CLIENTULUI).

3.Firma WOJAS S.R.L î?i roagă Clien?ii ca, în cazul retururilor, să utilizeze Formularul de mai sus ?Declara?ie de renun?are la contractul încheiat la distan?ă? sau în cazul altei forme de notificare a returului să includă în aceasta toate informa?iile din formular.
Vă rugăm să trimite?i marfa returnată la adresa sediului:
WOJAS S.R.L., Bd. Bucuresti 49, Baia Mare, Jud. Maramures cu men?iunea
?RETUR - magazin online? sau să o preda?i, împreună cu documentele, într-unul {MQ}din magazinele Wojas din listă.

4.Returul men?ionat mai sus este posibil numai în cazul în care produsul este returnat în stare intactă, fără urme de purtare.
Returul se face în ambalajul original, dacă produsul a fost furnizat în ambalaj.
Marfa trebuie protejată corespunzător.
Consumatorul poartă răspunderea pentru reducerea valorii bunului ca urmare a folosirii acestuia într-un mod care depă?e?te modul necesar pentru constatarea caracterului, trăsăturilor ?i func?ionării bunului.

5.Ce a fost prestat de Păr?i va fi returnat imediat, în termen de maximum 30 zile.
Banii vor fi returna?i Cumpărătorului prin transfer în contul indicat în Formularul de retur (eventual prin mandat po?tal sau în alt mod, la solicitarea Clientului).
În cazul retururilor în magazinele firmei, returul se va realiza imediat prin plată în numerar.

6.Clientul poate înlocui marfa comandată.
Prin înlocuire se în?elege returul produselor cumpărate de Client la adresa sediului firmei:
WOJAS S.R.L., Bd. Bucuresti 49, Baia Mare, Jud. Maramures ?i plasarea unei noi comenzi pentru produsele dorite.

7. În cazul în care Clientul a înlocuit produsele într-un magazin de firmă, înlocuirea se poate efectua în magazinul Wojas ales, cu condi?ia ca magazinul să de?ină modelul respectiv de încăl?ăminte.

Formular de renun?are la contract (Formular retur)

  • secure de plată
  • Livrări si retururi gratuite
Înscrie-te la newsletter