Cumpărături online

1. Atunci când clientul cumpără în magazinul online, are la alegere două moduri de efectuare a cumpărăturilor:

• fără logarea pe site - „cumpărături rapide”,
• cumpărături cu logare - este nevoie de înregistrarea Clientului în magazinul online.

2. Datorită înregistrării în magazinul online, Clientul obține accesul la opțiuni suplimentare, precum:

• istoricul comenzilor,
• posibilitatea verificării statusului comenzii
• posibilitatea primirii de informații la zi referitoare la produsele din magazinul online.

3. La alegerea produselor, Clientul trebuie să le pună în coșul de cumpărături, apăsând iconița „ADAUGĂ ÎN COȘ”.

4. Produsul va fi plasat în coșul de cumpărături și este afișată pagina care arată coșul tău de cumpărături și produsele aflate în el.

5. Clientul are două opțiuni: continuarea cumpărăturilor sau finalizarea cumpărăturilor.

6. Dacă Clientul se decide să continue cumpărăturile, trebuie să apese iconița „CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE”, ce duce la revenirea la pagina principală a magazinului online, unde se pot face noi cumpărături.

7. Dacă Clientul vrea să finalizeze cumpărăturile, trebuie să apese „MERGI LA CASĂ”.

8. După selectarea opțiunii „MERGI LA CASĂ”, va fi afișată pagina de finalizare a comenzii, unde are loc alegerea modului de cumpărare a produselor: Cumpărăturile fără înregistrare, cu logare pe site sau posibilitatea de înregistrare

9. După alegerea modului de finalizare a comenzii, site-ul ne duce la cei 3 pași de finalizare a comenzii

• Adresa
• Livrare și plată
• Confirmarea comenzii și rezumat

10. La pasul 1, Clientul introduce datele pentru factură: numele și prenumele, adresa, emailul, opțional numărul de telefon. În această etapă, selectăm dacă achiziția va fi efectuată de o persoană fizică sau de o societate comercială. Avem la alegere și două funcționalități

• dacă trebuie emisă factură
• dacă adresa de livrare este aceeași cu adresa de facturare

11. După introducerea tuturor datelor necesare, trecem la pasul 2, apăsând iconița „MAI DEPARTE”, Clientul va fi transferat pe pagina unde va putea alege Metoda de livrare și Plata.

12. O caracteristică a transferului electronic (transferuri rapide) este faptul că, după alegerea acelei forme de plată, Clientul va fi redirecționat pe pagina băncii selectate din listă, pentru a efectua transferul banilor.

13. Dacă aveți nevoie să corectați sau modificați Adresa, modul de livrare sau de plată, o puteți face până la momentul confirmării comenzii.

14. După confirmarea comenzii, va apărea o subpagină cu detalierea comenzii și un mesaj de informare cu numărul comenzii.

Nu există posibilitatea anulării acestei comenzi!!

15. În fiecare etapă de plasare a comenzii, aceasta poate fi anulată. Acest lucru se poate face în câteva moduri: de ex. prin apăsarea pe iconița care ne ajută să revenim la pagina anterioară sau apăsând pe orice subpagină (sau produs) aflat pe pagina magazinului online

16. Pe adresa de email furnizată la datele de contact va fi trimis un email de confirmare a primirii comenzii Clientului. În textul mesajului email, Clientul va primi numărul comenzii, a cărui furnizare permite printre altele stabilirea statusului de realizare a comenzii.